10 stycznia 2011

Odpowiadam na komentarze (w końcu)

Pozwólcie, że zacznę od ostatniej notki.

Aneladgam - mam nadzieje, że jego uśmiech zmobilizuje kupujących :)

Nadiart - mnie też obecność niektórych książek na tej liście zaskoczyła. Najdziwniejsze jest to, że "Lew, czarownica i stara szafa" występuje niejako dwa razy...
Martyna - i jak?
Zdolność-tworzenia - kot został przygarnięty z bloga, do którego link jest w lewym górnym rogu

Nadiart, asjah - dziękuję :)

Fimo - dziękuję :)
Aneladgam - może i masz rację... :)

Mrouh - trochę pocieszające, że to nie tylko moja przypadłość...
Hala - dziękuję :)
Mariusz - pobrałam, obejrzałam i podoba mnie się :) Czy na Wielkanoc też planujesz pdf z wzorami?
Nadiart - myślę, że nie było by aż tak źle ;)
Karolcia - jeszcze raz dziękuję za życzenia :)

Aneladgam, Hala - dziękuję :)

Aga robie-bo-lubie, Koroneczka, kot&malenstwo, Pandora, Daniela, Karolcia, Agnieszka M, hania739, Monika - dziękuję bardzo :)

To by chyba było na tyle... Czas zacząć nadrabiać pozostałe zaległości.

2 komentarze:

  1. Tak.. tak moja mama ma na imię Galina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mam nie lubi tego imienia... chociaż bardziej się go kiedyś wstydziła (inne czasy były)Zawsze sie przedstawiała Halina:) Ale dla dla nas zawsze była i będzie Gala:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails