7 sierpnia 2011

Odpowiadam

Anek73 - dziękuję :) Pomysł na nie podsunęła mi siostra.
klaudyna - dziękuję :) Zrobiłam ostatnio sporo kumihimo, ale brak mi odpowiednich końcówek, więc nie mam jak dokończyć i pokazać niektórych :/
Werodaktyl - dziękuję :) Byłam na Twoim blogu i dodałam go do czytnika :)
asjah - dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło, ale nie będę przekazywać go dalej, bo sądzę, że najmilsze są komentarze.

Z innych doniesień:
Butterfly Effect nadal czeka na blokowanie. Urlop męża nie sprzyja, niestety, tak skomplikowanym działaniom :/
Kupiłam wzór na Semele, więc gdy tylko ustalę z jakiej włóczki ją zrobić, druty przestaną bezczynnie leżeć.
Zastanawiam się na stworzeniem strony tego bloga na facebooku oraz zgłoszeniem swych prac do którejś z galerii.

Ps. Zapomniałam zupełnie wspomnieć, że w końcu, po raz pierwszy od wielu lat, mam czarne paznokcie :) Zdjęcia nie będzie, bo pada :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails