8 stycznia 2013

Jednak zgłosiłam

Co? Oczywiście mojego bloga na konkurs Blog Roku 2012 :) Chęć zgłoszenia się zmotywowała mnie do wprowadzenia kilku zmian na blogu, a w wyniku tego wyrzuciłam swoje dane kontaktowe. Na szczęście zostawiłam namiar na stronę facebookową, więc Aga mogła mnie znaleźć.

W tajemniczych okolicznościach zniknęły mi zdjęcia, które dziś chciałam pokazać, więc tylko odpowiadam na komentarze:

Poohatka - Dziękuję i wzajemnie wszystkiego najlepszego życzę :) Oczy na zdjęciach akurat nie moje, ale do swojej torebki mam podobne


Kupiłam je tutaj i w sumie chyba zrobiłam błąd, bo wbrew wcześniejszym planom ciągnie mnie bardzo do malutkich maskotek, na których za bardzo jak na mój gust odbijają się te duże zaślepki :/ Dwa na lewo od kolorowego oka to noski.

Plekousa - Postaram sie znaleźć coś bardziej straszydełkowego ;)

Mika - Oj, nie pomyślałam, a mogłam też coś słodkiego do schrupania zapakować :/ Ale dobrze, że dotarło i podoba się Tobie :)

Agato.Art - proszę bardzo :)

1 komentarz:

  1. Powodzenia w konkursie!! :)
    Dzięki :) aż się boję wchodzić do tego sklepu, bo wiem, czym się to skończy... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails