20 listopada 2013

Działo się troszeczkę

Mało rzeczy zrobiłam przez te miesiące, w dodatku nie wszystko sfotografowałam, ale coś do pokazania Wam znalazłam :)


Jest sobie serial The Big Bang Theory, a w nim pojawia się piosenka Soft Kitty. Jest sobie także serial Doctor Who, a w nim Dalekowie. Na koszulce (dzięki pomocy męża) namalowałam sobie dalecką przeróbkę piosenki o kotku :)


Petit Four według wzoru


Lód w rożku według wzoru


Koteczka z prostokąta


W odpowiedzi na komentarze:

Tess Prawda? Dlatego mam ją w planach :)

Lena MadHatter, Kasia J., Bryzeida - Dziękuję bardzo :)

Zapomniałam napisać, że zestaw kolorów w serduszku z poprzedniego wpisu to oczywiście kolory czapki Jayne'a z serialu Firefly :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails