5 grudnia 2013

Co mi przyniósł Secret Santa?

Zwierz popkulturalny zorganizowała jakiś czas temu zabawę Secret Santa. Zgłosiło się całe mnóstwo osób i pojawiały się niespodziewane problemy techniczne, ale ostatecznie udało się połączyć obdarowujących z obdarowywanymi :)

Prezent dla mojej wylosowanki (zabrakło mi słowa, chyba wybaczycie mi to radosne słowotwórstwo) jeszcze powstaje, ale już dziś dowiedziałam się, że moim Secret Santa została Tores.


Zdjęcie nie oddaje urody obrazka, kartka też "na żywo" wygląda korzystniej. Poza tym przesyłka zawierała dużą paczkę żelowych nietoperzy, którymi zamierzam podzielić się z rodziną :)

Bardzo, bardzo dziękuję za cudną niespodziankę, Tores :*

Live long and prosper.

Edycja: Z wrażenia zapomniałam odpowiedzieć na komentarze. Hańba mi!

Magdalena Aneta - Tak, to fantasy dla młodzieży, ale trafiłam na tę autorkę dopiero jako dorosła, co wcale mi nie przeszkadzało w pochłonięciu wszystkich jej książek, które znalazłam w bibliotece. Z tym dołączeniem w tym tygodniu nie wyszło, ale w następnym się poprawię.
szyleczko - Witam serdecznie :)
Yellow Mleczyk - Gdyby nie ten mankament, sama chciałabym mieć taki dywan ;) Kolorowa chusta powstała z włóczki wygranej na Spotkaniu robótkowym. Bardzo mi nie pasowała taka ilość kolorów, ale w postaci chusty wcale nie wygląda tak źle, jak się obawiałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails