9 maja 2023

Co z tym blogiem?

 Między czytaniem kolejnych ebooków (obecnie Przebudzenie Lewiatana ) a powolnym dłubaniem Semele zaczęłam się zastanawiać nad przyszłością tego bloga.
Od ponad roku nic tu nie pisałam, część zdjęć się nie wyświetla z nieznanych mi przyczyn i nawet powiązana z blogiem strona na FB jakoś obumarła (dezaktywowałam ją dzisiaj). Skasować wszystko? Usunąć notki bez zdjęć? A może spróbować zacząć od nowa? Lub przenieść się na WordPress?

Semele jest tylko tyle, bo wpadłam w ciąg czytelniczy i od ponad dwóch tygodni prawie nie dziergam



4 komentarze:

  1. Nie usuwać, pisać o książkach, ja od 4 miesięcy nic nie dziergam, co nie znaczy, że trzeba od razu mordować bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem. Już tak tego blogspota zepsuli, że mam problem z dodawaniem odpowiedzi na komentarze :/

      Usuń
    2. Z telefonu? Z kompa wszystko mi działa.
      Tylko pozmieniali układ, co mnie wnerwia nieco, ale co tam... Szkoda tylu lat ;-) Zostawi Mysza.

      Usuń
    3. Z telefonu nawet nie patrzę. Przycisk "odpowiedz" czasem nie reaguje, a czasem nawet po najechaniu na niego nie pojawia się ta łapka do klikania.
      W sumie może zostawię. Inne mi pokasowali, łobuzy jedne.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails