1 marca 2011

O_o

Strasznie dawno mnie tu nie było O_o
W sumie nie powinnam się dziwić: najpierw choróbska, później coraz bardziej paniczne szykowanie się do wyjazdu na Dolnośląskie Zimowe Warsztaty Craftowe... Ale już jestem (ciekawe na jak długo) i mogę trochę nadrobić zaległości.

Dziękuję bardzo za wyróżnienia. Kusi mnie bardzo, żeby wzorem innych blogowiczek kazać się nimi częstować szanownym czytelnikom, bo nie jestem w stanie wybrać kilku blogów, które na takie "medale" zasługują.

Co do DZWC, to ten kto był lub czytał blogi organizatorek czy uczestniczek (uczestnik nic jeszcze nie napisał), wie już, że było to wspaniałe spotkanie i wszyscy z niecierpliwością czekają na kolejne :) Nie odbiegam od normy w tym wypadku ;P


Część prac konkursowo-wyzwaniowych (w tym mój wianek wielkanocny i broszka kwiatowa)


Uczymy się pilnie decoupage'u z postarzeniami


A oto efekty naszej pracy :)

Nie mam żadnego zdjęcia z warsztatów sutaszowych, bo nawet o tym nie pomyślałam, zajęta walką ze sznureczkami. Siebie na zdjęciach też nie mam, bo jakoś nie przyszło mi do głowy, by kogoś poprosić o zrobienie fotki (może i dobrze, bo po nieudanym farbowaniu wyglądam trochę dziwnie ;P). Jeszcze nie sfotografowałam otrzymanych nagród, ale obiecuję to nadrobić, gdy bardziej ochłonę. Wtedy też coś jeszcze dopiszę pewnie, bo ta notka nie wyczerpuje tematu.

4 komentarze:

  1. E, po prostu artysta chciał wycieniować Ci włosy :) Może słyszał, że cieniowanie jest trendy ;)
    Ależ się cieszę, że Cię ponownie spotkałam! No i ta broszka... nic dziwnego, że wygrała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo cieszę z poznania Ciebie i innych uczestników. Co do braku wpisu to powód jest prosty - wciąż jestem w drodze do domu :) Jutro wieczorem już będę na miejscu i będę się starał wpis uczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że się nowych rzeczy nauczyłaś to jeszcze w towarzystwie osób o podobnych zainteresowaniach;) Super:))) A włosy odrosną;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było poznać. Cały czas widziałam Cię z czymś w rękach. Ty wogóle odpoczywasz?:)
    Do usłyszenia na kolejnym zlocie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails