31 sierpnia 2012

Nasz dzień

Dziś święto blogów i blogerów. Z tej okazji życzę wszystkim piszącym wielu sympatycznych czytelników, a czytającym wielu ciekawych blogów do obserwowania :)
Niektórzy z tej okazji podają linki do ulubionych blogów, ale ja nie umiem wybrać, więc zapraszam na stronę z linkami, którą powolutku uzupełniam.

Z powodu nadgarstka niczego nie udało mi się ostatnio skończyć, ale szyjogrzej jest już prawie gotowy. Poza tym przypomniałam sobie, że nie pokazałam Wam mojego najnowszego naszyjnika.






Na szczęście zespół cieśni jest w początkowym stadium, więc myślę, że zachowując odpowiednie środki ostrożności zdołam jeszcze coś porobić. Na szczęście mimo końca roku udało mi się znaleźć rehabilitantkę z wolnym terminem na koniec października, więc w listopadzie, po zakończeniu serii "przypiekania" laserem, powinnam odzyskać pełną sprawność ręki. Przynajmniej mam nadzieję, że do tego dojdzie.

Ulegając modzie, założyłam sobie konto na Pinterest. Będę też na DaWandzie, o ile zdołam się zdecydować na zdjęcie profilowe, nazwę sklepu, ceny itd. Pierwszy krok już za mną - założyłam tam konto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails