3 września 2012

Zawieszona mysz

Mam więcej czasu i ręka coraz bardziej wypoczęta, więc teoretycznie powinnam zacząć nadrabiać zaległości robótkowe. Niestety od nadmiaru możliwości często ulegam zawieszeniu. Szkoda, że tego komputera w środku nie da się wymienić na sprawniejszy...
Ale przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy, czyli zdjęć niedawno zrobionych rzeczy, których Wam jeszcze nie pokazywałam.

Nieduża zakładka z kluczykiem


 Bransoletka z matrioszką


 Broszka z krakenem topiącym żaglowiec i kołem ratunkowym


Sklepu na DaWandzie nadal nie otworzyłam. Myślę, że nazwę go tak, jak nazwałam bloga. Nie wiem tylko co dać na awatarku. A może zrobić banner?

Miłego wieczoru Wam życzę i idę do moich wzorów i przydasi. Może w końcu coś powstanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails