24 listopada 2012

Mysie kawałki

Ostatnio nadmiernie zwolniłam, ale już przyspieszam i na pewno pojawią się niedługo gotowe wytworki :) Na razie pokażę Wam kawałki, które po ukończeniu będą moimi pierwszymi myszkami robionymi na drutach :)

Pierwsza myszka jest już niemal gotowa, tylko w końcu zszyć ją muszę. Odkładam to ciągle na później, bo jeszcze nigdy nie zszywałam maskotek "drutowych".


Wzór wzięłam stąd

Druga myszka będzie wróżką, a na razie  jest zezwłoczkiem w spódniczce ;)


Wzór znajdziecie tu

Z okazji jutrzejszego dnia Pluszowego Misia planowałam jakiegoś włóczniaczka zrobić, ale myszy wygrały tę nierówną walkę ;) Zwłaszcza, że kupiłam sobie ten wzór :) Na osłodę zapraszam do pozachwycania się tymi pięknymi misiami :)

W odpowiedzi na komentarze:

Poohatka - Dziękuję bardzo :) Polecam komiks z Lokim oraz "Chłopców", choć tu muszę ostrzec, że nie jest to książka dla nadwrażliwców językowych, bo Chłopcy dość soczystego języka używają ;)
Plekousa - Dziękuję :) Też bardzo lubię długie włosy, ale ostatnio miałam ich dość :/
Kasia - Dziękuję bardzo :)
Anek73  - Dziękuję :) A fryzurka bardzo wygodna :)
Basia - Dziękuję :)
Makolina - Niestety nie zdążyłam z zabawkami, ale myślę, że dzieciom tak czy tak będzie miło dostać zabawki, więc gdy tylko uda mi się skończyć, co zaczęłam, to na pewno wyślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails