17 czerwca 2014

Nieśmiała próba

Od dawna myślałam o tym, żeby zrobić maskotkę wzorowaną na postaci z książki lub filmu, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. Cały czas gdzieś z tyłu głowy odzywał się głosik, że pewnie wyjdzie mi taki koszmarek jak te, które czasem widuję w sieci. Jednak w zeszłym miesiącu stwierdziłam, że trudno, najwyżej nikomu nie pokażę i zrobiłam Ją.

Pozwólcie przedstawić sobie River Tam z serialu Firefly


Do zrobienia jej wykorzystałam wzór na Królową Wampirzycę z książki "Szydełkowe stworki" Christen Haden. Przesadziłam trochę z ilością włosów, więc wyszło (jak to ktoś na FB ładnie określił) skrzyżowanie River Tam z River Song (bohaterka serialu Doctor Who), ale chyba na pierwszy raz może być :)

Maskotkowe plany na przyszłość mam ogromne: pozostali bohaterowie Firefly (także w wersji mysiej), Sherlock, kilku Doktorów, Pan Proper i Dzwoneczek z Chłopców, bohaterowie Świetlika w ciemności, Alicja, Sara Crewe z Małej księżniczki... Muszę tylko się zmobilizować, znaleźć wzory lub samodzielnie je stworzyć, zgromadzić włóczki i zacząć szydełkować. Choć trochę dziwnie mi się robi na myśl o czekającym na końcu zszywaniu części >.< Czy znacie jakieś dobre sposoby na mobilizację?

3 komentarze:

  1. znacie: zacząć robić. innych nie ma :-( nad czym ubolewam, bo też długo szukałam ;-) uściski!
    fajerflajowa kolekcja :-D jejeje! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ten sposób u mnie nie chce działać coś :/

      Usuń
    2. znaczy trza siąść w kąciku i przeczekać. najlepiej siąść z książką lekką łatwą i przyjemną w kąciku zielonym i zażywać niemocy jak leku. o!
      uściski od zażywającej również ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails