2 stycznia 2024

Nowy rok, stara ja

 Ten wpis miał pojawić się wczoraj, ale nie mogłam zlokalizować zdjęcia, które chciałam w nim umieścić. Pomyślałam, że to w sumie nie problem, bo zrobię nowe, na którym będzie widać więcej swetra. Dziś jednak okazało się, że stare zdjęcie jest nadal aktualne, bo muszę spruć tak mniej więcej 20 cm, bo źle odejmowałam oczka. Czyli nic się nie zmieniło i nadal zdarza mi się nie ogarniać czytania angielskich opisów wzorów.

Ale oto on, sweter robiony w ramach Pathfinder MKAL 2023 na drutach 3,5 i 4,5 z wełny Lettlopi



Wzór jest oparty na Rova Sweater, ale robimy od dołu i mamy cztery ścieżki do wyboru. Ja akurat zaczęłam od południa, na rękawy chyba wezmę wschód, karczek będzie zachodem, a wykończenie dekoltu północą.

Coś mi się widzi, że ten rok będzie pełen swetrów ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails