25 września 2010

Biżuteryjnie i nie tylko

Zacznijmy od komentarzy:
Mariuszu, dziękuję. Pogoda była ładna, zainteresowanie spore, sprzedaż nie spadła poniżej normy (choć pierwszy dzień w Koźlu mnie przestraszył, bo nikt niczego nie kupił u mnie).
Nesso, dziękuję, jak znajdę chwilę, to odpowiem.
Kasiu, zgadza się. A jeśli jeszcze komuś się nasz wyrób spodoba na tyle, że go kupi...
splociku, dziękuję. Podsunęłaś mi nowy pomysł. Ostatni raz wypalałam w zerówce tabliczkę na drzwi, może warto spróbować ponownie?
Kerry-Marto, dziękuję. W decou też jestem początkująca, więc tym bardziej mi miło, że mogę kogoś zainspirować :) A kociak też mi się spodobał, dlatego przygarnęłam ten szablon.
Ago, polecam się na przyszłość :)

A teraz coś z zupełnie innej beczki, czyli kilka fotek wykonanych przed spakowaniem się na dożynki w Głuchołazach

 Bransoletka nazwana przez moich panów UFO

 Kwadraty z różyczkami, powieszone na łańcuszkach, oczywiście decou na deseczkach

 Trójkąty oklejone serwetką

Prawie jak aniołki

Mycha i ekipa ;-)

Wybaczcie jakość zdjęć, ale przy tej pogodzie koszmarnie się fotografuje.

Na koniec informacja o tym, gdzie będzie można zobaczyć moje wyroby "na żywo".
Pierwsza okazja to Art Mikst w Tułowicach. Jest to XIV Wystawa Twórców Amatorów w Tułowickim Ośrodku Kultury przy ul. Świerczewskiego 6, która potrwa od 9 (otwarcie o godzinie 17) do 14 października. Nie wiem jeszcze, co konkretnie pokażę, ale na pewno jakiś przekrój mojej "tfurczości" będzie.

Okazja druga to Jarmark Rzeczy Ładnych w Chorzowie, który odbędzie się 5 grudnia w MDK Batory. Będę na jednym stoisku z Agą, więc zapraszam w imieniu nas obu :) 


Ps. Ten kalendarz z google jest do niczego :( Chyba zwyczajnie zrobię okienko z krótkim spisem planowanych wydarzeń i tyle...

2 komentarze:

  1. No pięknie pięknie :) Jakoś tak najbardziej mi się spodobały te "uskrzydlone" kolczyki :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj nawet nie wiedziałam, że coś takiego Tułowice organizują, chetnie się przejadę, bo to rzut beretem z opola. Prace piekne, aż załuje że nie noszę kolczyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails