12 lutego 2012

Znów wisiorki

Na razie trzy, bo tyle zdjęć obrobiłam. W kolejce jeszcze trzy stoją. Może jutro dam radę...

A teraz zdjęcia




W odpowiedzi na komentarze:
Pani Niteczka - o, to ja muszę pomyśleć nad specjalnym Niteczkowym :) Aniołek też się cieszy, że się spodobał :)
KaoriArt - witam serdecznie :) A z czasem na pogaduchy u mnie ciężko, bo praca mi niemal pół doby pochłania :/
Katrina, Werodaktyl - dziękuję :)
agagbu - smok już prawie gotowy, tylko muszę się zmobilizować i go pozszywać :)

A teraz coś z zupełnie innej beczki: jak już niektórzy pewnie wiedzą, przeniesiono mnie na dział SMT i rzekomo moja umowa zostanie przedłużona jednak. Starej umowy zostały jeszcze cztery dni, w sam raz by się upewnić, czy rzeczywiście ta praca będzie tak dobra, jak mnie się zdaje :)
A linia SMT wygląda np. tak






Tu akurat na pierwszym planie po lewej jest piec do lutowania :) Po prawej są wcześniejsze elementy, czyli maszyny, które układają elementy na płytkach.

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails