31 grudnia 2012

Nie wytrzymałam

Bo jak tu się oprzeć tym oczom?


Zdjęcia są ze strony projektu, moja torebeczka na kości jeszcze nie jest ukończona. Myślę, że po dokończeniu dołączę ją do nagrody w moim rozdawnictwie. Co Wy na to?

W odpowiedzi na komentarze:

agutek_b - Jeszcze nie raz będzie okazja, żeby coś u mnie wygrać :)
Ula - Dziękuję za przepis na pierniczki. Na pewno wypróbuję, ale nie będę ich trzymać w otwartej puszce. Wręcz przeciwnie, pierniczki w puszce nakryję pergaminem, położę na wierzchu obierkę z jabłka i szczelnie zamknę. Nie wiem dlaczego, ale inny sposób u nas nie działa i tylko ten gwarantuje zmięknięcie ciasteczek.
asjah, Magda Iksińska, Anek73, mia.vico, perelka111, Monia Fioletowa, Agato.Art, Chepcher Jones - Dziękuję bardzo za zgłoszenia :)
Anutek - Witam serdecznie :) Myszki są cudne, więc oczywiście musiałam zacząć je robić, ale że nie bardzo umiem zszywać maskotki robione na drutach, biedactwa czekają w kawałkach :/ Pocieszające jest jednak to, że chyba będą równie ładne, jak oryginały :)
  
Wszystkiego twórczego Wam życzę w nadchodzącym roku :*

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - Wielu udanych prac i energii do ich tworzenia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerka oczko, zerka ;) Fajny stworek!
    Pierniczki też zawsze u mnie miękną w zamkniętej puszcze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails