3 lutego 2013

"Przegadany" wpis

Jest niedzielne wczesne popołudnie, a ja nie mam nic do pokazania, więc dziś będzie sam tekst.

Od poniedziałku do piątku jeździłam do pracy na poranną zmianę, bo nie wiedzieli za bardzo, co ze mną zrobić. Podczas mojego chorobowego zmniejszono obsadę "stempelków", więc stałam się zbędną nadwyżką, a że na inne stanowisko nie dali rady mnie przesunąć, więc w piątek dostałam wypowiedzenie. Teraz dwa tygodnie urlopu, a gdy tylko przyślą mi świadectwo pracy, zarejestruję się w UP i zobaczymy co będzie dalej. Na pewno będzie dobrze :)

W konkursie na Blog Roku poszło mi gorzej niż w roku poprzednim, ale nic to. W 2014 podejmę bardziej energiczne działania ;)

Dostałam już zaproszenie do Prudnika, więc w dniach 7-9 czerwca zapraszam na XVI Wystawę Twórców Ludowych i Rzemiosła Artystycznego Pogranicza Polsko-Czeskiego do hali sportowej OSiR przy ulicy Łuczniczej w Prudniku :)

W odpowiedzi na komentarze:

esophie - Dziękuję :)
Lena MadHatter - :) Firefly i Serenity odkryłam niedawno, ale już serial trafił na listę moich ulubionych :) Film jest według mnie gorszy, ale ten tekst Washa lubię :)
Aneladgam - Dobrze, nie będę ściskać kotka :)
Poohatka - Oj tak, wzory dla nerdów są świetne. I jest ich bardzo dużo, co mnie ogromnie cieszy :) Kotek dziękuje za uznanie :)
Natajka - Dziękujemy bardzo :*
Bryzeida - Dziękuję i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails