23 lutego 2013

Zakupy :)

W tym tygodniu nastąpił wysyp przesyłek :)

Po pierwsze: przyszła książka, którą zamówiłam w pre orderze jeszcze w listopadzie


500 toys to nieduża książeczka z opisami wykonania zabawek z filcu, materiału i włóczki. Każdy rozdział kończy się pomysłami na przerobienie przedstawionych w nim wzorów.
Na razie zaczęłam robić malutki sterowiec :)

Po drugie: dotarły do mnie cudne recyklingowe (a raczej upcyklingowe) kolczyki ♥


Skorzystałam ze styczniowej wyprzedaży w Anima-create i kupiłam parkę Ponurych oraz Mieczysława z Bractwa Druidów. Ku mojemu zdumieniu w liście były też stożki, za co bardzo Robertowi dziękuję :)



Po trzecie: przeglądałam ostatnio stare płyty z wzorami i inspiracjami, przypomniałam sobie, że chciałam zrobić ubranka dla Barbie i zauroczona kolorem włosów kupiłam ją


Ktoś umie ją zidentyfikować? Na plecach ma napis "© 1999 Mattel, Inc. INDONESIA 0129", a na głowie "© 2005 MATTEL, INC."

Niestety aparat coś zaczyna głupieć i robi czasem zdjęcia w paski, więc chyba trzeba zacząć zbierać na nowy :/ Na razie jednak mąż wygrywa z kapryśnym sprzętem :)

Miłego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Ale oryginalna Barbie! Z takimi włosami jeszcze nie widziałam :)

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails