13 września 2009

Szalik i wspomnienie z wakacji :)

Szalik skończony, czeka tylko na pranie i zaszycie nitek. Mam nadzieję uporać się z tym dzisiaj. Na razie zdjęcia niewykończonego brudasa ;P

szalik1
szalik2

To tylko jego końcówka. Może po rozłożeniu do suszenia uda mi się sfotografować większy kawałek... Na pewno nie zdołam uchwycić całego, bo szalik ma jakieś 170 cm długości.

I wspomnienie sierpniowego weekendu, wypełnionego Metalową Twierdzą :)

nas_troje
To zdjęcie zrobiliśmy sobie w czasie drogi w piątek, czyli pierwszego dnia.

bez_tutyłu
A tu dzień trzeci, gdy rodzice poszli sobie pod scenę, a biedne dziecię dostało aparat z nakazem wykonania kilku fotek :P

To tyle na dzisiaj. Idę szykować ciasto na pizze zawijane :)

Uwaga! Sprostowanie na żądanie syna :) Niniejszym oświadczam, że sformułowanie "biedne dziecię" jest niezgodne z prawdą, bo on to zrobił z przyjemnością :)
A tak poza tym, to bardzo dziękuję za Wasze miłe komentarze :*

9 komentarzy:

  1. cudny ten szalik - zazdraszczam :D
    i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś wzór na ten szalik, bardzo mi się podobał. Na pewno zrobiony przez Ciebie jest śliczny - pokaż czym prędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę jaka muzyczna rodzina :D
    My kiedyś tak na OFF Festiwal się wybierzemy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mihihihihi a my tak w tym roku w Jarocinie byliśmy:D Z tą różnicą że nasze prawie 3-letnie dziecię przez cały czas pod sceną chciało siedzieć:DDD
    Szalik fajowy:))))
    Buziaki:****

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze :)

    Tak, Magdo, to mój własnoręcznie wykonany (choć nadal nie ukończony) szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo jak fajnie;> jak juz sie dzieci dorobie to tez je bede ciagala ze soba na imprezy;>> bo to musi byc fajne miec fajnych rodzicow (coz.. w sumie mi do snu doorsow puszczali;>))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalikowy kawałek jest piękny :)
    Podziwiam umiejętność posługiwania się szydełkiem :)

    I super, że tak całą rodzinką muzycznie czas spędzacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh... ;-) super rodzinka!!!
    Też taką mam nadzieję mieć w przyszłości ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails