23 października 2012

Inspirujące wieńce

Wieńce za mną chodzą, więc korzystając z wolnej chwili przejrzałam Ravelry i przygotowałam ten wpis.


Jedna z wersji Autumn Wreath.
Jak łatwo zgadnąć, myszki mnie z tych wieńców wołały ;)


Halloweenowa propozycja dla robiących na drutach :)


Pompony świąteczne (myślę, że to dobry pomysł dla dzieci)


Wzór, niestety, już nie jest dostępny, ale zdjęcie może posłużyć jako inspiracja.


Biały wieniec dla pracowitych :)


Z trzema łobuziakami (widać, że to łobuzy, prawda?)


Taki trochę smutny Tęczowy Most.

2 komentarze:

  1. Piękne czekam na twoje wyroby;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe wzory. Czerwony z pomponów i granatowo-brązowo-zielony z włóczki są cudowne. Włąśnie jestem na etapie planowania świątecznych wieńców, dzięki Tobie mam pomysł na wykończenie swojego:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails