13 października 2012

Owocowo-warzywny wpis

Jesień robótkowa mnie dopadła, więc z szydełka schodzi sporo warzyw i owoców. Nie wszystkie są dokończone, ale będą. Mam nadzieję, że będą.

Oto ostatni element "zbiorów" z zeszłego weekendu, czyli limeta z liśćmi


Wzór pochodzi z książki L. Stanfield Ptaki, motyle i inne zwierzątka. 75 modnych wzorów

A teraz czas na zrobioną wczoraj marchewkę


Ten wzór pochodzi z bloga NyanPon's Knits and Crochet

W miniony wtorek miałam mieć cięty nadgarstek (skutek Zespołu cieśni), ale przy przeziębieniu zabiegów nie robią. A infekcja mnie dopadła potężna, bo kombo zatoki+gardło+oskrzela :( Pociesza mnie tylko to, że przez choróbsko odwlecze się mój przymusowy odwyk od robótek. Rzekomo nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ;)

W odpowiedzi na komentarze:

hand made by pstro - Ładne, prawda? Koniecznie muszę sobie takie zrobić :)
Zdolność-tworzenia - Dziękuję :) Dwa jabłuszka poszły w świat przed sfotografowaniem, ale mam już jedno nowe zrobione. Śliweczka jakoś mi z pamięci uciekła.
Aneladgam - Dziękuję :) Ta gruszka jest za duża na kolczyki, ale gdzieś mi mignął wzorek na mniejszą.
Akademia Rękodzieła Bocian - Dziękuję :)
Plekousa - Moje są niestety niejadalne :/

2 komentarze:

  1. O znajomo brzmi zespół cieśni.... ja jeszcze daje radę, ale czeka mnie też zabieg, jeszcze nie zdecydowałam się....może samo przejdzie ;). A cytrynka i marcheweczka "pysznie" wyglądają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails