16 marca 2010

Czego ludzie szukają

Wzorem wielu z Was postanowiłam sprawdzić, czego szukają ludzie, którzy trafiają na mój blog po skorzystaniu z wyszukiwarki
  1. czapka cthulhu - w życiu czegoś takiego nie robiłam i nawet nie wiem, czy ktokolwiek na świecie robił (wyszukiwania pokrewne: biżuteria cthulhu, kapcie cthulhu)
  2. bombki ala karczoch - karczochowe bombki widziałam, ale nie pamiętam, czy u jakiejś Ali były :(
  3. jak się szydełkuje - zależy co i zależy komu
  4. kaiem "nie działa" - przykro mi, ale nic na to nie poradzę :(
  5. (zainteresowań językowych; zainteresowań matematyczno-logicznych; zainteresowań praktyczno-technicznych; zainteresowań praktyczno-estetycznych; zainteresowań opiekuńczo-usługowych; zainteresowań kierowniczo-organizacyjnych; zainteresowań biologicznych
  6. "przemów i przeżyj", fragmenty - nawet nie wiedziałam, że taka książka jest
  7. 13:31 - ktoś wpisał godzinę?
  8. allegro igły do frywolitek - jest coś takiego?
  9. artystyczne filcowanie zwierzatek firmy barby - nigdy nie słyszałam o takiej firmie
  10. bibliopatia - yyy... ja nie piszę po książkach, jeśli to o to chodzi
Może jednak na tym poprzestanę, bo gdy widzę "blog o lawendzie haftowanej haftem krzyżykowym" albo "jak przedstawić sklep 1001 drobiazgów", to coś dziwnego zaczyna dziać się z moją głową.
Ps.Trafiłam na tekst przepis na myszkę i pierwsze moje skojarzenie było kulinarnym >_<
Pps. Czy ja już kiedyś nie dawałam takiego spisu?

2 komentarze:

  1. Ja się ostatnio uśmiałam, jak zobaczyłam u siebie hasło:"czemu to robisz?" Matko jedyna, nie wiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak się znów u Ciebie zmieniło:-) Oko kota mnie zahipnotyzowało! Świetna nowa szata! A wypiski ze statystyk to kopalnia wiedzy całkiem poważnej, ale zapewnia też dobry humor. U mnie ostatnio ktos chciał się dowiedzieć, jak zrobić atom:-) a dzień później ktos inny pytał, cytuję: "szczego są kartki".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails