15 marca 2010

A wracając do wymianki...

...chciałabym Wam pokazać część prezentu, który wysłałam Joasi z bloga Kalisz made na wymianę z Szafy.

Kartka z cytatem

nikt_nie_rodzi_się

Notesik

motylek+kropelki

Zakładka

jeśli_nie_teraz

Igielnik (lub jak kto woli biscornu)

biscornu-w
biscornu-s

 Gapą będąc, zapomniałam wrzucić w sieć zdjęcia obejmującego całość, ale na powyższych fotkach jest wszystko, co zrobiłam samodzielnie.

A na koniec przestroga: wyszywając igielniki pamiętajcie o nieodwracaniu kanwy. Jeśli zapomnicie, to wyjdzie Wam coś takiego (należy kliknąć, żeby powiększyć)

biscornu-z

Po edycji

Gapiostwo moje wylazło znów na światło dzienne :( Zapomniałam o linkach.

Pandoro, starałam się, żeby prezenty były wiosenne i wygląda na to, że wyszło :)

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails