17 stycznia 2009

[zaległość] Zakładki z wymiany świątecznej

W ramach nadrabiania zaległości: zakładki, które dostałam od dziewczyn biorących udział w wymianie świątecznej.

mada89



makneta



prolka



Pupil



I na koniec dziwny przypadek z forum. Wchodzę sobie dziś do mojej galerii, a tam życzenia od INQI. Zaskoczyło mnie to ogromnie, więc pytam, o co chodzi. Otóż strona główna forum pokazywała, że kończę dziś 39 lat. Dlaczego? Bo dane w moim profilu się przestawiły i jako data urodzin widniał tam 17 stycznia 1970. Tak się zastanawiam, czy pozostałe jubilatki mają dziś swoje święto, czy to też psikus forum.
Ps. Kochana jesteś, INQuś :)

4 komentarze:

  1. Aj tam, lepiej złożyć życzenia w innym terminie, niż wcale. Pamiętaj, że ja już składałam Ci życzenia z okazjii 39. urodzin, i byłam pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  2. A to Ty masz wiecej niz 18?? Wlasnie czytam o Synku na feriach i otwieram szeroko oczy. Pewnie przez ro zdjecie na profilu zawsze postrzegalam Cie jako zbuntowana siedemnastolatke:) Musze uwaznie przestudiowac Twojego bloga - pewnie jeszcze nie jedna niespodzianka mnie na nim czeka:)
    Zapolowac by sie chcialo na te szosteczki, ale u mnie juz pozna noc, a jak wstane to tylko pewnie wyniki losowania odczytam, bo bedzie juz "po ptokach" hihihi

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. alexls już prawie podwojoną osiemnastkę mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails