2 marca 2009

[zaległość] Różne różności

1. Komplecik od mumy


2. Notesik od mamajudo za 1234


3. Walentynka od Michaliny (Mea)






4. Wyróżnienie od Berberis


5. Zabawa "Jedyne", do której zaprosiły mnie Kinga i Justynka



Zasady zabawy
1.Odpowiadamy na pytania:
-jedyny taki dzień
-jedyna taka noc
-jedyna taka chwila
-jedyne takie wydarzenie
-jedyna taka scraperka
2.Wklejamy zasady i banerek na swój blog.
3.Wywołujemy do zabawy 5 innych scraperek.
4.Powiadamiamy o zabawie również scraperkę z ostatniego pytania

Jedyny taki dzień - Bardzo ciężko wybrać ten jeden, bo każdy jest jedyny i niepowtarzalny.
Jedyna taka noc - Tu też mam problem... Na pewno do "jedynych" należy noc, w której zaczął się poród.
Jedyna taka chwila - Chwile totalnego lenistwa z mężem :)
Jedyne takie wydarzenie - Hmm... Niech będzie ślub :)
Jedyna taka scraperka - Nie jestem w stanie wybrać >_<

I znów będę łobuzem i przerwę łańcuszki, ale nie jestem w stanie wytypować kilku z Was (zwłaszcza z Kreativ Blogger mam problem, bo zbyt wiele dziewczyn zasługuje na to wyróżnienie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :*

Related Posts with Thumbnails